które pomogą Ci w pracy!

Pobierz artykuł i dodatkowe materiały

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem „Wspólna ocena efektywności IPET – współpraca nauczycieli z rodzicami i uczniem”, który kompleksowo omawia kluczowe aspekty oceny efektywności indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. Artykuł szczegółowo wyjaśnia, dlaczego wspólna ocena z udziałem ucznia i rodziców jest tak istotna oraz jakie strategie i narzędzia można wykorzystać, aby ten proces przebiegał sprawnie i skutecznie.

Omawiamy tematy,

Dzięki artykułowi dowiesz się m.in.:

Image

Jakie korzyści przynosi zaangażowanie rodziców i ucznia w ocenę IPET.

Jak skutecznie pokonać bariery we współpracy z rodzicami.

Image

Jakie pytania warto zadawać, aby uzyskać cenne informacje do oceny programu.

Image

Jakie są kluczowe obszary oceny efektywności IPET.

Image
Image

Do artykułu dołączono narzędzia ułatwiające wspólną ocenę efektywności IPET:

  • Kwestionariusz opinii o dostosowaniach edukacyjnych i pracy terapeutycznej (rodzice) – narzędzie pomocne w zebraniu opinii rodziców o skuteczności zastosowanych metod wsparcia.
  • Kwestionariusz preferencji i potrzeb ucznia (ocena efektywności IPET) – dokument pozwalający lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania uczniów względem działań edukacyjno-terapeutycznych.
  • Wywiad kierowany z rodzicami: dziecko w domu i w szkole – formularz ułatwiający zebranie szczegółowych informacji o funkcjonowaniu dziecka zarówno w środowisku domowym, jak i szkolnym.
Pobierz artykuł i dodatkowe materiały




*






* Pole oznaczone gwiazdką jest obowiązkowe

Formularz do pobrania

Wiedza i Praktyka sp. z o.o., ul. Łotewska 9A,03-918 Warszawa,

tel.: (22) 518 29 29, e-mail: cok@wip.pl, Numer NIP: 526-19-92-256, Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy

w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.

Nr rejestrowy BDO: 000008579


Wszelkie prawa zastrzeżone (All rights reserved)